Βιβλιογραφική Αναφορά: στο Χριστόφορος Βερναρδάκης (επιμ.): Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2004, εκδ.: Σαββάλα, Αθήνα 2005, σελ.17-56
Ανάλυση και αξιολόγηση του προεκλογικού τηλεφωνικού βαρόμετρου της VPRC για την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και το Ρ/Σ ΣΚΑΪ
Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου των ελληνικών βουλευτικών εκλογών της 7ης Μαρτίου 2004, η εταιρεία δημοσκοπήσεων VPRC καθιέρωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη συστηματική παρακολούθηση της πρόθεσης ψήφου των εκλογέων με τη χρήση της τηλεφωνικής μεθόδου. Από τις 19/1/04 ως τις 5/3/04 πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό της εφημερίδας “Καθημερινή” και του ραδιοφωνικού σταθμού ΣΚΑΪ 100,3 συνολικά δεκατρία “κύματα” ερευνών. Οι έρευνες που υλοποιήθηκαν μετά τις 17/2 δεν δημοσιοποιήθηκαν λόγω της απαγόρευσης που επιβάλλει ο εκλογικός νόμος.
Ολόκληρο το κείμενο σε pdf