Δημοσκοπήσεις, ΜΜΕ και Πολιτικά Κόμματα σήμερα στην Ελλάδα

Εκτύπωση | Email | Διάδοση |

Εισήγηση του

ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΥΡΗ

στο 2ο Σεμινάριο Πολιτικής Επικοινωνίας, που διοργάνωσε η εταιρεία Επικοινωνίας “Λέγειν και Πράττειν”, Αθήνα 23 Ιανουαρίου 2004.

Η ραγδαία ανάπτυξη των δημοσκοπήσεων και – ουσιαστικά – η παρεμβολή τους ανάμεσα στην Κοινή Γνώμη, τα ΜΜΕ και τα πολιτικά κόμματα, διαμορφώνει μαι τριγωνική σχέση που έχει πολλαπλές επιπτώσεις στη λειτουργία τόσο των Μέσων, όσο και των κομμάτων. Επιπλέον, οι δημοσκοπήσεις προκαλούν αναδιατάξεις και μετασχηματίζουν και την ίδια τη σχέση Μέσων/Κομμάτων. Η σημερινή ανάλυση θα επικεντρωθει: Πρώτον, στους μετασχηματισμούς που επιφέρει η χρήση δημοσκοπήσεων στην λειτουργία των ΜΜΕ και δεύτερον, στη λειτουργία των κομμάτων.

Ολόκληρη η εισήγηση σε pdf

Τα εκδοθέντα πρακτικά του σεμιναρίου